Renowacja ponad 9000 placówek dealerskich pozwoli poprawić obsługę klienta dzięki spójnemu w skali globalnej doświadczeniu kontaktu z marką

Nissan Motor Co., Ltd. planuje wprowadzić nową koncepcję sprzedaży detalicznej w placówkach dealerskich na całym świecie, aby poprawić obsługę klienta i zapewnić spójne w skali globalnej doświadczenie kontaktu z marką. Firma odpowiada w ten sposób także na zróżnicowanie swoich klientów pod względem oczekiwań i stylu życia.

Wszystkie placówki dealerskie Nissana będą zachęcane do dostosowania się do nowej koncepcji sprzedaży detalicznej, czyli NRC (Nissan Retail Concept). Celem nowej koncepcji jest udoskonalenie wszystkich aspektów doświadczenia klienta w placówkach dealerskich Nissana. Jej założenia dotyczą między innymi stylistyki i wystroju obiektów, procedur obsługi i otoczenia cyfrowego. Stosowne zmiany wprowadziło już ponad 400 placówek dealerskich w 30 krajach. Nissan zamierza wdrożyć NRC w ponad 9000 placówek dealerskich w ponad 170 krajach do końca roku obrachunkowego 2022. 

Nissan planuje wdrożenie nowej koncepcji sprzedaży detalicznej we wszystkich placówkach dealerskich na całym świecie w celu poprawy doświadczenia klienta i jego wrażeń z kontaktu z globalną marką

Obiekty dealerskie działające według nowej koncepcji sprzedaży detalicznej Nissana wyróżniają się nowymi elementami stylistyki i wystroju, takimi jak elewacja z charakterystycznym logo Nissana na czerwonym tle czy elegancka strefa wydań pojazdów, która zapewnia odpowiednią oprawę tego ważnego wydarzenia, jakim jest odbiór samochodu przez klienta. Cyfrowy konfigurator samochodów umożliwi klientom zapoznanie się z ofertą modeli Nissana, a tablety dostępne u sprzedawców pozwolą im śledzić proces obsługi. NRC obejmuje także inne istotne elementy marki Nissan, takie jak Nissan Intelligent Mobility, samochody elektryczne, lekkie pojazdy użytkowe oraz wyczynową markę NISMO.

Koncepcja NRC jest wdrażana w Ameryce Północnej, Europie i Chinach. Od początku bieżącego roku obrachunkowego Nissan przeprowadza renowację placówek dealerskich w Japonii, gdzie wprowadzaniu NRC będzie towarzyszyć optymalizacja sieci dealerskiej.

Relacje między dealerami a klientami zmieniają się, zaś klienci oczekują większej cyfryzacji i bardziej zindywidualizowanych doświadczeń. Nissan z dumą wprowadza nową koncepcję sprzedaży detalicznej, która zapewni klientom fascynujące i zróżnicowane doświadczenie na całym świecie” — powiedział Daniele Schillaci, wiceprezes ds. globalnego marketingu i sprzedaży w firmie Nissan. „Koncepcja sprzedaży detalicznej Nissana przyczyni się do poprawy doświadczenia klienta w każdym aspekcie, od chwili przybycia do placówki dealerskiej Nissana do wyjazdu z niej nowo zakupionym samochodem”.

Obecnie w Polsce 16% salonów Nissana jest zgodnych z nową koncepcją sprzedaży detalicznej. W ciągu najbliższych czterech lat NRC zostanie wdrożone we wszystkich placówkach w naszym kraju.

@NissanPolska