ODBIERZ DARMOWY ASSISTANCE DLA SAMOCHODÓW PO GWARANCJI:


Naprawa „przez telefon”. W razie drobnej usterki nasi konsultanci
pomogą Ci rozwiązać problem, udzielając instrukcji przez
telefon.
2. Naprawa na miejscu. Jeżeli problemu nie uda się rozwiązać
drogą telefoniczną, na miejsce zostanie jak najszybciej wysłana jedna
z załóg Nissan Assistance. Mechanicy Nissan Assistance mogą
usunąć wiele usterek na miejscu, abyś mógł od razu udać się w
dalszą drogę.
3. Holowanie do najbliższego serwisu Nissana. Jeżeli
samochodu nie uda się naprawić na miejscu, patrol naszej pomocy
drogowej zabierze Ciebie i Twój samochód do najbliższego serwisu
Nissana, gdzie wykwalifikowani mechanicy ocenią stan pojazdu.

Nasza opieka na tym się jednak nie kończy. Jeżeli okaże się, że
pojazdu nie można naprawić tego samego dnia, zapewnimy
Ci inny środek transportu, abyś mógł kontynuować podróż,
lub zorganizujemy zakwaterowanie na maksymalnie 3 dni,
jeżeli zdecydujesz się czekać na zakończenie naprawy.
1. Kontynuacja podróży. Nissan Assistance pomoże Tobie i
Twoim pasażerom w kontynuacji podróży lub powrocie do domu.
Pomożemy Ci także w odbiorze naprawionego pojazdu z serwisu
Nissana.
2. Pojazd zastępczy. Nissan Assistance zapewni Ci pojazd zastępczy
na maksymalnie 3 dni robocze, abyś nie pozostał bez środka
lokomocji na czas naprawy Twojego samochodu.
3. Zakwaterowanie. Jeżeli zdarzenie miało miejsce ponad 50 km
od Twojego domu, a Ty zdecydujesz się czekać na naprawę pojazdu,
zapewnimy zakwaterowanie ze śniadaniem Tobie i Twoim pasażerom
przez maksymalnie 3 dni robocze.
4. Powrót do domu. Nie martw się, jeżeli Twój samochód będzie
musiał pozostać za granicą w serwisie dłużej niż 3 dni robocze.
Nissan Assistance zorganizuje wtedy transport


@NissanPolska